حجت‌الاسلام والمسلمین عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای طرح اندیشه  قرآنی برای دانشجو معلمان از نیمه آذر ماه

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان‌ از اجرای طرح اندیشه‌ قرآنی برای دانشجومعلمان‌ با هدف‌ تدبّر‌ در مفاهیم‌ این کتاب مقدس خبر داد.

اجرای طرح اندیشه  قرآنی برای دانشجو معلمان از نیمه آذر ماهحجت‌الاسلام والمسلمین‌ عابدی‌ معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره برنامه‌های این دانشگاه برای‌ دانشجو معلمان‌ اظهار کرد: مأموریت‌های متعدد فرهنگی برای این گروه از دانشجویان در نظر گرفتیم تا معلما‌نی در طراز‌ جمهوری اسلامی ایران تربیت‌ کنیم و بر این اساس طرح‌هایی متعدد با رویکرد‌ قرآنی‌ برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: اندیشه قرآنی یکی از طرح‌هایی است که برای دانشجومعلمان‌ در نظر گرفته شده است و از نیمه آذر ماه در خوابگاه‌های سراسر کشور آغاز به کار می‌کند و بر اساس این برنامه‌ تأمل‌ در قرآن کریم مورد توجه است‌.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان‌ تصریح کرد: در طرح اندیشه قرآنی‌ حوزه‌های چهار گانه‌ ارتباط با خدا‌، نفس‌، دیگران و طبیعت‌ مورد توجه بوده و آیاتی مرتبط با آن انتخاب شده تا دانشجومعلمان‌ برداشت خود را در این زمینه ارائه دهند.

عابدی‌ یادآور شد: براساس این برنامه‌ دانشجومعلمان‌ پس از ارائه برنامه خود در حوزه‌های یاد شده از سوی ائمه جماعات‌ مورد تجلیل قرار می‌گیرند و در نهایت‌ کتابی از دستاورد‌ها و تعاملات دانشجومعلمان‌ شرکت‌کننده در این طرح تهیه و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار